Matka Banitka

Matka Banitka

środa, 17 sierpnia 2016

Ulubiona szydełkowa biżuteria od Bajkowy świat

Do porannej kawy zabieram Was do kolorowego świata utkanego szydełkiem, czyli do świata stworzonego przez Edytę i (jej) moje szydełkowe cuda.

Na Bajkowy Świat trafiłam przypadkiem i poznawałam kolejne szydełkowe rzeczy, które wychodziły spod zdolnych rączek. Podczas oglądania jej prac i coraz bardziej powiększającego się działu z biżuterią i ślicznymi spineczkami (czemu ja nie mam córki?), wpadłam na pomysł, by stworzyć własną i tak powstał projekt bransoletki granatowej z fuksją z błyskiem ;) Bardzo się wszystkim spodobał, nawet samej tworzącej, zauroczyły ją dobrane przeze mnie kolory. Kiedy już miałam bransoletkę zapragnęłam kolczyków, bo kolczyki, jak niektórzy wiedzą to podstawa mojego stroju i nigdzie się bez nich nie ruszam. I tak powstały kolczyki do kompletu. 

Muszę się przyznać, że moja prośba o wykonanie kolczyków miała decydujący wpływ na decyzję Edyty i tak postanowiła wprowadzić do swojego bajkowego świata kolczyki. Oczywiście, jak każda kobieta nie mogłam skończyć na jednej parze. 

Zobaczyłam kiedyś, jak Edytka na prośbę swojej córeczki zrobiła kolczyki sowy, oczywiście zapragnęłam mieć takie. Wybrałam ciemny turkus z miętą i szarymi nóżkami. Wyglądają obłędnie. Bardzo lubię patrzeć, jak moja ręcznie robiona biżuteria przykuwa wzrok. Sprawia mi to wielką satysfakcję, że mam coś innego niż wszyscy. Miło być takim kolorowym ptakiem, który może wybierać pomiędzy splotami koralików, szydełkiem, ceramiką czy sutaszem. Ostatnimi kolczykami jakie udało mi się upolować w "Bajkowym świecie" były miętowe z koralikami na końcach. 

Każdy z tych przedmiotów jest inny , ale łączy je jedno: wykonane zostały z pasją i cierpliwością. Edytka wkłada w swoje robótki całe serce. W sumie, jak sama mówi, zaczęła szydełkować ze względu na córkę, która bardzo chciała by coś jej wykonała. I tak powstał bajkowy świat i się rozwija. Oprócz wspomnianych przeze mnie kolczyków są śliczne komplety do włosów dla dziewczynek, łabędzie na ślub lub inne przedmioty. Jak ktoś mądry kiedyś powiedział, jedyne co nas ogranicza to wyobraźnia. Jeśli więc ktoś ma w głowie choćby najbardziej szalony pomysł na piękny, ręcznie robiony szydełkiem przedmiot z duszą, zapraszam do Edytki. A na pewno się nie zawiedzie ;) 

Edytkę i jej bloga znajdziecie tu : blogFB






2 komentarze: