Matka Banitka

Matka Banitka

środa, 3 sierpnia 2016

Moja miłość kosmetyczna - olej jojoba

Ostatnio pisałam o moim ulubieńcu oleju kokosowym. Dziś przyszła pora na olej jojoba. 

Kupiłam go przed przypadek, w sklepie przy okazji zakupu oleju kokosowego. Skorzystałam z promocji że drugi był 50% taniej. Zapytałam ekspedientkę, żeby mi poleciła coś na suchą skórę i włosy i tak stał się moją wielką miłością kosmetyczną. Zdeklasował nawet ukochany przeze mnie olej kokosowy. Ma więcej witamin, jak gdzieś przeczytałam jest porównywany składem do tranu. 

Powiem Wam że jak zaczełam w domu czytać jakie ma wspaniałe właściwości i ile zastosowań, od razu wiedziałam że się polubimy. Moje włosy ostatnio mocno się zaczeły puszyć i nic nie mogłam na to zaradzić, aż nie wypróbowałam właśnie oleju, a dokładnie estru jojoba. Nałożyłam go na całe włosy od nasady i położyłam się z moją skarpetką nie od pary spać. Rano zmyłam i końcówki były bardziej odżywione niż wcześniej, na czubku już się tak nie puszyły. Kolejny raz, na następny dzień zrobiłam podobnie i muszę Wam powiedzieć że bardzo żałuję że nie odkryłam ntego oleju wcześniej. Jest naprawdę świetny. Oczywiście na twarz też musiał być na noc. Mój akurat nie jest w 100% czysty olej jojoba, bo makieś dodatki, ale nie mogę rozszyfrować jakie. Ale i tak poradził sobie świetnie z moimi suchymi jak słoma końcami.
Olej jojoba w pielęgnacji skóry i włosów jest kosmetykiem uniwersalnym, nie podrażnia suchej i wrażliwej skóry, nie powoduje uczuleń, zawiera witaminy: E, kompleks witamin z grupy B,cynk, selen, miedź, chrom oraz jód.

Możliwe zastosowania oleju jojoba:

  1. Włosy - można nakłądać na całe, jak ja, na końcówki czy dodać kilka kropel po myciu jako odżywka ułatwiająca rozczesywanie, bardzo mi pomógł na skórze głowy, nie swędzi mmnie już tak głowa i włosy się już nie puszą
  2. Twarz - nie zatyka porów, więc spokojnie może być stoswany przez osoby z tłustą cerą, a genialnie reguluje strefę T, no i oczywiście walczy z suchością twarzy. Można go stosować jako nawilżacz ok 4-6 kropel,czy  całą noc jako maska czy do oczyszczania
  3. Stopy i Dłonie - sprawdzi się jako krem do stóp i zmiękkczy skórki 
Jeśli znacie inne zastosowania oleju jojoba, bardzo proszę podzielcie się ze mną. Chętnie się dowiem czegoś nowego na temat tego cudownego komsetyku.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz