Matka Banitka

Matka Banitka

piątek, 12 sierpnia 2016

Pierwszy zakup na FB - bransoletki z kamieni od Biżu ARTerii

Dzisiaj opowiem Wam o moim pierwszym zakupie rękodzielniczym na Fb. Zakupy zrobiłam u Kasi z Biżu ARTeria. I tak udało mi się wybrać: bladoróżowy jadeit ze wstążką, miętowy jadeit z zawieszką gwiazdką, kolorowy howlit , noc kairu. Po jakimś czasie skusiłam się jeszcze na wstążkę, którą podarowałam przyjaciółce, na fioletowy howlit i bransoletkę sportową bawełnianą. Dziś przedstawiam Wam Kasię i jej Biżu ARTerię.

Kasia tworzy bransoletki z kamieni, ale także z koralików powlekanych. Jej znakiem rozpoznawczym są bawełniane kokardki, które doczepia do swoich bransoletek, ale też posiada pełno różnych zawieszek. Hitem są też malutkie pierścionki z kamieni np. z hematytu. Każda mała i duża dama znajdzie coś dla siebie w jej bogatym asortymencie. Zdradziła mi że 1 września będzie miała premierę nowa marka Biżu ARTerii.

Jestem wielką kolekcjonerką i miłośniczką kolczyków, o koralach czy bransoletkach zawsze zapominam. Jednak gdy zobaczyłam cudne naturalne kamienie w bransoletkach Biżu ARTerii zakochałam się i musiałam je mieć. I tak powoli moja kolekcja się powiększa. Niebawem pokażę resztę mojej kolekcji. Podejrzewam że to dopiero początek. 

Zapraszam teraz na wywiad jakiego mi Kasia udzieliła:


1. Jak zaczeła się Twoja przygoda z tworzeniem bransoletek?
Pewnego dnia koleżanka zaproponowała mi, żebym pojechała z nią do hurtowni, zaczęła mi opowiadać o całym świecie Hand Made. Jak weszłam do tego świata kamieni, koralików, zawieszek i innych cudów, wiedziałam że to coś dla mnie

2.  Coś Cię zainspirowało do wybrania akurat tych produktów?
Na początku całej swojej przygody miałam przysłowiową złotówkę :) wybrałam rzeczy na które było mnie stać i starałam się z nich stworzyć coś, co spodoba się potencjalnym klientom.

3. Czym się kierujesz w tworzeniu , intuicją czy modą?
Kieruje się intuicją, inspiracją. Wpada mi pomysł do głowy i szybko go realizuje, jeśli nie mam w tym momencie możliwości, zapisuje go.

4. Jaka była pierwsza bransoletka, która wyszła spod twoich rąk?
Brązowe koraliki powlekane w rozmiarze 10mm, z przekładką do zawieszenia zawieszki, serca.

5. Co ciekawego można znaleźć w twoim asortymencie?
Mój asortyment cały czas się powiększa. Można znaleźć u mnie bransoletki, naszyjniki i pierścionki. Kolczyków jeszcze nie ma, ale kto wie :) Wykonywałam tez breloczki na specjalne zamówienia.

6.  Czy lubisz eksperymentować czy stawiasz na sprawdzone modele?
Uwielbiam eksperymenty :) Mam takie pudełeczko w którym leżą modele do dopracowania.

7. Jak byś opisała Biżu ARTerię?
To moje drugie dziecko.

8.  Dla jakiej grupy odbiorców tworzysz?
Staram się dla każdego, są rzeczy tanie i ciut droższe. Chodź i tak uważam, że moja marka jest dla każdego.

9. Czy proces tworzenia i wymyślania daje ci satysfakcje?
Największą satysfakcją są "like" pod zdjęciami na fb, gdy pojawia się coś nowego. To znaczy, że to co robię ma sens i się podoba. 

10.  Jakie są twoje plany związane z twoja marką?
Przy tym pytaniu mogłabym się rozpisać, ale za dużo zdradzać nie będę. Pracuję nad nową marką, która będzie skierowana w szczególności to klienta "targowego" . Będzie mocno promowana na targach modowych, ale również w internecie czy też na Facebooku. 

Kasię i jej Biżu ARTerię możecie znaleźć tutaj: klik
Na jej profilu na FB znalazłam informację o jej nowej marce, która startuje 1 września, gdzie pokaże nowości i przeniesie część biżuterii. A znajdziecie ją tutaj: Glam by bizuarteria




Kolorowy howlit, fioletowy howlit, miętowy jadeit, noc kairu oraz bladoróżwoy jadeit ze wstążką

Bawełnina bransoletka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz