Matka Banitka

Matka Banitka

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Przepiękne kamienie naturalne, tylko u AgnesArt

Dzisiaj znowu zaglądacie do mojego kuferka z biżuterią. Mam coś wyjątkowego i niezwykle urodziwego, mianowicie kamienie naturalne od AgnesArt.

Kiedyś, przez przypadek w sumie, natrafiłam na bloga szafiarskiego pani Kamili A new life  i mimo że to nie mój styl (sama nie wiem czy mam jakiś ;)), zakochałam się w pięknych bransoletkach, które często towarzyszyły każdej w sumie stylizacji pani Kamili. Nie wiedziałam, że można tak wspaniale łączyć bransoletki z odzieżą i sama zapragnęłam mieć swoje cudeńka. Nie przypuszczałam nawet, że kamień naturalny występuje w takie ilości kolorów i odmian.

Oczy mi się świeciły na te kamyczki od dawna i tak w końcu udało mi się zakupić przepiękny agat z druzą rainbow, cracle niebieskie oraz malachit syntetyczny red.

Jednak jak na prawdziwego pasjonata książek drukowanych, obok ślicznych zakładek z kamieni naturalnych, które wychodzą spod rąk pracowni AgnesArt też nie mogłam przejść obojętnie i tak mam swoją pierwszą zakładkę.

Kiedy przeglądam katalogi pełne kulkowych bransoletek u AgnesArt chętnie bym zakupiła wszystkie, ale wiele by nie pasowało do mojej garderoby, więc wybieram te, które będę z dumą nosiła i będą mi towarzyszyły podczas spacerów. 
Jak kiedyś wspominałam, moja miłość do bransoletek zaczęła się stosunkowo nie dawno, ale rozwija się bardzo szybko. Bo jak się już raz zacznie otaczać pięknymi przedmiotami, nie da się przestać ich kupowania ;)

Zapraszam, więc na podróż do świata cudownych kamieni naturalnych do AgnesArt, a do Pani Kamili by podejrzeć jej codzienne i eleganckie stylizacje za grosze. Bo nie sztuką jest ubrać się w drogie ciuchy, sztuką jest wyszukać piękne perełki ;) 

Piękne kamienie naturalne od AgnesArt znajdziecie tu: klik
Panią Kamilę i jej stylizacje znajdziecie tu: klik














1 komentarz: