Matka Banitka

Matka Banitka

wtorek, 2 sierpnia 2016

Krem idelany dla alegrika - Optimals Oxygen Boost z Oriflame

Dzisiaj przychodzę do Was z kremem, który okazał się idealny dla mojej suchej i wrażliwej skóry twarzy. Polecam krem z serii Optimals Oxygen Boost z Oriflame. Ja akurat mam do cery suchej/wrażliwej. 

U mnie nigdy nie wiadomo kiedy dostanę uczulenia i na co. Krem ten nie tylko przyniósł ukojenie mojej bardzo suchej skórze, ale też odżywił ją i pozostawił świeżą i promienną. Nie mam już zaczerwień, suchości czy podrażnień. Jest moim ulubionym rytuałem pielęgnacyjnym. Moja skóra odżyła po nim, wspaniale nawilża. Do tej pory nie miałam tak dobrego kremu, który poradziłby sobie z moją niezwykle kapryśną cerą. 

Według opisu producenta: 
Zanieczyszczenie powietrza w mieście obniża poziom tlenu w środowisku, koniecznego do naturalnych procesów zachodzących w skórze. Zmęczona, narażona na zanieczyszczenia i stres skóra staje się ziemista, wygląda starzej, traci blask.

Aby zapewnić twojej skórze "łyk świeżego powietrza", naukowcy Optimals stworzyli nową formułę  Optimals Oxygen Boost, opartą na wyjątkowym składniku O² active, wchodzącym w skład ekskluzywnej, opatentowanej technologii LINGON 50:50™ "Zbawia" on cząsteczki tlenu do środka komórek skóry. Zwiększając  konsumpcję tlenu przez komórki skóry, poprawia oddychanie na poziomie tkanek, w wyniku czego  skóra staje się fantastycznie odświeżona. LINGON 50:50™ to wysokiej jakości technologia ochronna pozyskiwana z silnie działającego składnika o szwedzkim rodowodzie, borówki brusznicy, która chroni przed wolnymi rodnikami.

Krem ten po pierwszych kilku użyciach delikatnie "szczypał" w policzki, ale było to dość przyjemne. Jestem bardzo zadowolona z jego efektów, bo moja buzia odżyła. Powiem szczerze, że jak słyszałam tyle dobrego o tej serii dotleniającej, to nie wierzyłam, że możemy się tak bardzo zaprzyjaźnić. Pierwszy słoiczek kupiłam na bazarku pomocowym zorganizowanym dla kotka koleżanki i nie żałuję. Cena regularna tego kosmetyku na dzień (jest też wersja na noc) kosztuje 42,90, ale bardzo często można go kupić w promocji w katalogu. Jest zapakowany w szklany słoiczek o pojemności 50 ml z różową nakrętką. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz