Matka Banitka

Matka Banitka

poniedziałek, 3 października 2016

Wariacja z mizerią czyli ogórki z kukurydzą

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją ulubioną surówkę do obiadu, a jest nią mizeria z kukurydzą ;)

Znalazłam go kiedyś na blogu Przepisy Aleksandry i zakochałam się w tym smaku.

Składniki:

ogórek zielony (mogą być gruntowe, u mnie nie ma)
puszka kukurydzy
jogurt naturalny
sól
pieprz

Ogórka (ogórki) myję i nie obierając ze skórki trę na tarce na dużych oczkach.
Posypuję solą i odstawiam na minimum pół godziny, by puścił sok, choć im dłużej, tym lepiej. Gdy czas minął (mniej więcej) odcedzam go i dodaję odcedzoną kukurydzę, jogurt i pieprz.
Gotowe!

Uwielbiam ten słodki smak kukurydzy i ogórka. To połączenie jest genialne.

Smacznego!!!




5 komentarzy:

  1. O jeszcze nie jadłam takiej mizerii , na pewno jest pyszna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe połączenie napewno spróbuję i napisze czy smakowalo w każdym bądź razie wygląda smakowicie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe połączenie napewno spróbuję i napisze czy smakowalo w każdym bądź razie wygląda smakowicie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe połączenie napewno spróbuję i napisze czy smakowalo w każdym bądź razie wygląda smakowicie 😊

    OdpowiedzUsuń