Matka Banitka

Matka Banitka

czwartek, 28 lipca 2016

Spodnie w auta od Kids Mob

Dzisiaj chciałabym przedstawić jedną z wielu fajnych rzeczy znalezionych na Fb. Są to  spodnie dla mojego synka od firmy Kids Mob
Wybrałam dla synka model w auta, bo jak na prawdziwego fana motoryzacji przystało, uwielbia wszelkiej maści auta przez resoraki, śmieciary, wersje lego czy też prawdziwe modele, a im większe, tym lepsze. 
Spodenki są wykonane z wielką starannością i dokładnością o szczegóły. Są bardzo wygodne i bardzo łatwo się piorą. Nie utrudniają ruchów synkowi i ostatnio są to jedne z częściej wybieranych modeli na spacery. I muszę powiedzieć, że względu na typowo chłopięcy print wzbudzają sensację. Tak jak w przypadku polskiego rękodzieła, które z dumą noszę, spodenki są jedyne w swoim rodzaju i nikt w okolicy takich nie ma ;) Mąż się ze mnie śmieje, że ja muszę się wyróżniać, więc skoro ja, to syn też ;) 
Na stronie na Fb Kids Mob znajdziecie wiele inspiracji dla swoich pociech. Mają wielki wybór koszulek czy spodni i każdy znajdzie odpowiedni print dla siebie. Szczerze polecam, bo materiał jest gruby, w sam raz na odkrywanie świata przez małego człowieka. 
Teraz na stronie internetowej jest promocja na śliczne bluzy dziecięce -40% klik
Polecam zapoznać się z ich ofertą, bo ciuszki są wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju, pozwolą na stworzenie rewelacyjnych stylizacji, a przy tym są bardzo wygodne.





2 komentarze: