Matka Banitka

Matka Banitka

czwartek, 21 lipca 2016

Moja ukochana noszka na zakupy

Dziś chciałam Wam pokazać moją ulubioną mega pakowną torbę na zakupy uszytą przez Martę Noszki http://facebook.com/noszki

Moja torba była szyta na zamówienie z czerwonej dresówki z czarną kieszenią. W pierwotnej wersji kolory miały być odwrotnie, ale w tej się kochałam i tak już zostało. Znakiem rozpoznawczym noszek są drewniane przywieszki ze stemplami z napisem NOSZKI. Torba była wielokrotnie prana i mimo częstego używania nie ma śladów żadnych na materiale. Jest bardzo starannie uszyta z dbałością o szczegóły i ma białą podszewkę w szare zygzaki. Nigdzie się bez niej nie ruszam, towarzyszy mi na każdych zakupach czy wycieczkach z synem. I na jego skarby w tej przepastnej torbie zawsze znajdzie się miejsce. No która matka nie słyszała, że ja to będę nosił a potem i tak wszystko ląduje u mamy ;) 









             Teraz garść informacji i jej domowej manufakturze zaczerpnięte z jej bloga :

Mam na imię Marta.
Mieszkam w Warszawie i jestem mamą dwóch cudownych dziewczynek Wiktorii (14 lat) i Klaudii (7 lat). Pędzę lecę przez życie, wykorzystując każdą wolną chwilę. Mam marzenia i nie wstydze się tego. Przez długi czas szukałam pasji, która pochnęłaby mnie bez reszty. Wszystko zmieniło się w momencie gdy w 2013 roku pod choinką znalazłyśmy z córką maszynę do szycia. Kompletnie nie miałam pojęcia"jak to działa".

Domowa manufaktura Noszki to historia samouka i nasz rodzinny lifestyle.
Połączenie pasji tworzenia, szycia, DIY i domowych obowiązków.
Uchylę rąbka tajemnicy i opowiem Ci jak wygląda życie w domowej manukakturze.
Zarażę cię pasją tworzenia.

Jestem przekonana, że dasz radę i za chwil kilka postawisz na stole swoją zakurzoną maszynę do szycia i stworzysz w domu swoją domową manuakturę.

Z miłości do pasji tworzenia w 2015 roku powstała mobilna manufaktura Maszyno-Robótki.
Ruszyłam z maszyną i kreatywnymi warsztatami do warszawskich szkół i przedszkoli. Znajdziesz tutaj również krótkie fotorelacje z zajęć, które mam przyjemność prowadzić z dziećmi. 
Od kwietnia 20156 prowadzę również warsztaty bezpośrednio w domowej manufakturze na warszawskicm Tarchominie.

Dlaczego Noszki? 
Pierwszymi rzeczami, które uszyłam były bawełniane torby Noszki na manatki. Chwilę później nosiły je moje sąsiadki. Tak Noszki zostały ze mną do dziś.

Marta ma bardzo wiele pomyslów. Stara się zarażać swoim optymizmem i genialnymi pomysłami DIY. Można ich bardzo wiele znaleźć na jej blogu czy fp. Jestem oczarowana rzeczami, które wychodzą spod jej maszyny. Pokazałam Wam dzisiaj moją pierwszą Noszkę na manatki i mam nadzieję że nie ostatnią. 
Martę i jej Noszki znajdziecie tuatj:  http://facebook.com/noszkihttp://noszki.pl/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz