Matka Banitka

Matka Banitka

piątek, 2 czerwca 2017

Kuracja Rewitalizująca z witaminą A od Dermo Future Precision

Kochani zapraszam Was dziś na recenzję kuracji Rewitalizującej z witaminą A od Dermo Future Precision, którą miałam okazję testować dzięki uprzejmości Twoje Źródło Urody w ostatnim czasie.

Według producenta:


100% SKUTECZNOŚCI WITAMINY A



Witamina A (retinol) to witamina młodości. Jej stymulujące działanie zmniejsza proces starzenia się skóry. Pełni ona funkcję czynnika normalizującego, odpowiada za regulowanie wzrostu komórek skóry. Retinol po dłuższym oddziaływaniu na skórę przenika do głębszych warstw naskórka, dzięki czemu wpływa na produkcję kolagenu i elastyny – daje to efekt ujędrnienia i zwiększenia elastyczności. Wraz z wiekiem spada ilość kwasu hialuronowego w skórze, który odpowiedzialny jest za prawidłowe nawodnienie skóry, witamina A stymuluje jego produkcję. Dzięki tym właściwościom po kilku miesiącach stosowania witaminy A skóra staje się jędrniejsza, bardziej elastyczna, drobne zmarszczki ulegają spłyceniu, unosi się kontur twarzy. Retinol to również substancja rozjaśniająca przebarwienia, jest skuteczny w walce z przebarwieniami posłonecznymi. Efektem kuracji witaminą A jest stopniowe zanikanie przebarwień, w miarę regularnego stosowania produktów z odpowiednią jej dawką.

EFEKTY
• poprawa struktury i spoistości naskórka
• wygładzenie skóry i redukcja zrogowaciałej warstwy naskórka
• cofanie objawów fotostarzenia skóry
• pogrubienie i odnowa skóry (dzięki zwiększeniu produkcji i zreperowaniu włókien kolagenu i elastyny)
• poprawa nawilżenia skóry (dzięki stymulacji produkcji kwasu hialuronowego)
• rozjaśnienie przebarwień posłonecznych, potrądzikowych i hormonalnych
• zwężenie porów skóry, które z wiekiem stają się bardziej widoczne
• zwiększenie jędrności i elastyczności skóry
• wygładzenie i zmniejszenie zmarszczek, w tym tzw. kurzych łapek wokół oczu oraz zmarszczek mimicznych
• poprawa konturu twarzy, unoszenie konturu twarzy

Sposób użycia: Nakładać kosmetyk wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, delikatnie wmasować. W przypadku skóry bardzo suchej po wchłonięciu się kuracji zalecane jest nałożenie kremu na noc.






Moje odczucia:

Kuracja zamknięta jest w wygodnym szklanym opakowaniu o pojemności 20 ml z pipetką, która precyzyjnie dozuje ilość kosmetyku. Ma ona barwę złocisto-żółtą i bardzo przyjemny słodki zapach. Kuracja należy stosować na noc. Wylewałam 5 kropli na zagłębienie dłoni i kolistymi ruchami rozprowadzałam na twarzy i szyi, po dokładnym, wcześniejszym jej oczyszczeniu. Taka ilość była wystarczająca na moją suchą skórę. Początkowo nie używałam kremu na noc, bo byłam ciekawa jak kuracja się sprawdzi na mojej skórze. 



Rano skóra była odżywiona i nie była tłusta.  Z każdym kolejnym, użyciem była dużo bardziej nawilżona. Na poduszce nie było żadnych tłustych plam.
Po około dwóch tygodniach częstego używania zauważyłam, że znacznie poprawiło się nawilżenie skóry, sam olejek w zupełności wystarczył, krem nie był konieczny. Wcześniej moja twarz była sucha jak tarka i mocno ściągnięta, po dłuższym używaniu kuracji problem ten zniknął.

Delikatnie rozjaśniła też przebarwienia i nawet moje zaskórniki przestały być tak bardzo widoczne, dzięki zwężeniu porów. 



Jeśli tylko będę miała tylko taką możliwość, chętnie wrócę to tego produktu, bo idealnie się sprawdziła na mojej kapryśnej mieszanej cerze ze skłonnością do alergii. Bardzo serdecznie polecam także inne produkty z tej serii: Kuracja uszczelniająca naczynka z Wit. K oraz Kurację odmładzającą z Biotyną (witamina H). Każda, nawet najbardziej kapryśna cera znajdzie coś idealnego dla siebie.


1 komentarz:

  1. Wygląda i czytam ze ideał :) aktualnie używałam tylko serum z witaminą K

    OdpowiedzUsuń