Matka Banitka

Matka Banitka

środa, 31 stycznia 2018

Fitomed. Żel ziołowy do mycia cery suchej i wrażliwej


Jakiś czas temu, dzięki Ewelinie z Eveline Rasperry testuje dowiedziałam się o stronie Ambasadorka kosmetyczna.  Zapisałam się do testów i dzięki temu, udało mi się załapać do kampanii Fitomed.

Dostałam do przetestowania Żel ziołowy do mycia cery suchej i wrażliwej. Mydlnica lekarska











Według producenta

Doskonałe właściwości myjące żelu zapewniają saponiny uzyskane z korzenia mydlnicy lekarskiej. Lekko kwaśny odczyn żelu zapobiega namnażaniu się bakterii na powierzchni naskórka. Żel zawiera wyciąg z ziół prawoślazu i owsa o działaniu osłaniającym, nawilżającym i łagodzącym, dzięki czemu zapewnia właściwe oczyszczenie skóry. Jest to kosmetyk ziołowy i wegański, nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego. Testowany dermatologicznie.



Moje odczucia:

Żel jest zamknięty w buteleczce o pojemności 200 ml. Ma lejącą konsystencję i jest przeźroczysty. Bardzo dobrze się pieni. Do oczyszczania buzi używałam gąbki konjac, zlewał się z nią kolorystycznie. Bardzo dobrze się spłukuje. Niestety mimo zapewnień producenta nie nawilżał. W przypadku mojej wrażliwej skóry, początkowo bardzo wysuszył i w rezultacie podrażnił skórę, która mimo kojących kosmetyków, pozostałą zaczerwieniona przez jakiś czas. Stosowałam go przez 3 dni dwa razy dziennie do oczyszczania twarzy.





Moja skóra nie polubiła się z tym żelem, choć bardzo żałuję, bo zapowiadał się bardzo obiecująco. Pokładałam w nim wielkie nadzieje. Niestety, ale się nie udało. Mam nadzieję, że następnym razem moja skłonna do egzem skóra, nie zareaguje takim silnym wysuszeniem i podrażnieniem 



6 komentarzy:

  1. Niestety NIE wszystko jest dla wszystkich...
    Jak podrażnia czy uczlula to niestety należy odstawić 😣

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo zapewnien producenta nie sprawdzila sie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko służy każdemu, a szczególnie osobom z problemami skórnymi, ciężko znaleść ideał

      Usuń